čtvrtek 1. května 2014

Velké přípravy na maturitu

Tak maturita je před námi a opravdu ji nikomu nezávidím. Snažím se vymyslet a zjistit nějaké super triky jak se toho naučit co nejvíce a co nejrychleji. Zatím jsem od kamarádek dostala doporučení k procházení se po pokojích a čtení učiva nahlas. Nevím příjde mi to vyčerpávající. Celé maturitní období je vyčerpávající a každý z nás by se měl naučit odpočívat i přesto, že má pocit, že je v časovém pressu :)  (i když to může zavánět prokrastinací, ale pssst) Každý z nás relaxuje při jiných aktivitách. Někdo si rád zajde na své oblíbené místo, kde má klid, někdo se dobře cítí v knihovně, někdo si půjde na jedno pivko. Každý má své nápady na relaxaci. ;)
Já jsem si tento týden se ségrou a mamkou skočila na čaj (v mém případě) a Latté. Byli jsme ve velmi příjemné kavárně, která se jmenuje BioZahrada. Prodávají tam Bio výrobky a výrobky pro lidi s různými dietami. Je tam neskutečně příjemná obsluha. Vypadalo to, že nás obsluhuje paní, které kavárna patří, protože není možné, aby jako zaměstnanec byla tak neskutečně milá. Zahrada byla právě zavřená z důvodu rekonstrukce - nějakého sázení a upevňování truhlíků. Tak snad se mi podaří příště omrknout i zahradu. 



PS: nezapomeňte, že prokrastinace je potřeba!

Máte vy nějaké triky, jak se nejefektivněji učit?

Žádné komentáře:

Okomentovat